Important – Recruitment Drive!!

** NCR Chapter Communications Dispatch / Envoi des communications section RCN **

 

(La version française suit le texte anglais)

 

Your NCR chapter executive is launching a recruitment drive to expand the ranks of the chapter, so as to encourage all logisticians (active, reserve or civilian employees of DND performing log functions) to join the NCR chapter. We call this 200 by 2020 and we encourage all members of the NCR chapter to recruit one or more members, as we cannot do this without you!

 

To entice your involvement in this recruitment campaign, we are offering special draw tickets for a dedicated prize:

 

 

For each new member you recruit, you will have one ticket placed into the draw for one of the prizes stated above. The more members you recruit, the more chances you will have. There will be two (2) draw dates:

 

  • December 15, 2017…for the il Primo Ristorante gift certificate
  • March 30, 2018…for the Northern Micro gift certificate

 

A 1-year membership is $25.00 and a 2-year membership is $40.00. Attached are the membership forms with the following instructions provided:

 

NCR Chapter Membership Form Instructions

 

Please follow the steps stated and choose from one of the following options:

 

  • OPEN the attached English or French NCR Membership Form member and then:

 

  1. Complete the required fields and select the 1-year ($25) or 2-year ($40) renewal option.
  2. Hit the “Send” button to send your completed application electronically and then choose which payment option you wish to initiate…see below for options.
  3. YOU CANNOT SAVE A COPY of the completed form, as Adobe PDF Reader will not allow it. So you can either print a copy of the completed form for your records or email yourself a copy if you submit it electronically.

 

  • If you choose to complete the form in writing, you will need to:

 

  1. Launch the Form and then print it.

Complete the form using BLOCK PRINT format, select the 1-year ($25) or 2-year ($40) renewal option and then mail the application with your cheque as indicated on the form.

 

PAYMENT OPTIONS:

 

  1. To send an Interac e-Transfer from the Banking Tab of your online bank account:
  1. Select “Pay Bills and Transfer Funds“.
  2. Enter the amount you want to send and select the account you want to send the funds from. In the “To:” dropdown list, select “INTERAC e-Transfer“. You can’t specify the date you want to send the INTERAC e-Transfer on.
  3. You will be asked to:
    • Provide the name (Doug Hickey) and email address (doughickey93@gmail.com)
    • Provide a security question and answer that only the recipient will be able to answer (you may want to agree on a question with the recipient in advance)
  4. An email or text message notification will automatically be sent to the recipient with instructions on how to retrieve the funds.
  1. You can mail your cheque to:

 

Doug Hickey

PO Box 92

Carlsbad Springs, ON K0A 1K0

 

When the new recruit has submitted their application make sure you send me an email that credits you for the successful recruitment of a new member. This will ensure you are assigned a ticket for the prizes stated.

 

If you have any questions, please feel free to contact me at your convenience.

doughickey93@gmail.com

Thanks

 

***************************************************************************

 

Votre équipe exécutive du chapitre de la RCN lancera une campagne de recrutement dans le but d’accroître les membres au niveau de ses rangs du chapitre et d’encourager tous les logisticiens (actifs, réserves ou employés civils du MDN effectuant des fonctions de journal à se joindre au chapitre de la RCN.  Nous appelons cette initiative 200 d’ici 2020 et nous encourageons tous les membres du chapitre de la RCN à recruter un ou plusieurs membres, car nous ne pouvons le faire sans vous!

 

Pour encourager votre participation à cette campagne de recrutement, nous aurons un tirage pour les prix suivants :

 

 

Pour chaque nouveau membre que vous recruterez, vous obtiendrez un billet pour le tirage au sort de l’un des prix mentionnés ci-dessus. Plus vous recrutez de membres, plus vous courez de chances de gagner.  Il y aura deux (2) dates de tirage:

 

  • Le 5 décembre 2017 … pour le certificat-cadeau Il Primo Ristorante
  • Le 30 mars 2018 … pour le certificat cadeau Northern Micro

 

Une adhésion d’un an s’élève à 25,00 $ et une adhésion de deux ans s’élève à  40,00 $. Vous trouverez ci-joint les formulaires d’adhésion avec les instructions suivantes:

 

Instructions de renouvellement d’adhésion au chapitre de la RCN

 

Suivez les étapes indiquées et choisissez l’une des options suivantes:

 

·        OUVRIR le formulaire d’adhésion RCN anglais ou français ci-joint, puis:

 

1.     Complétez les champs requis et sélectionnez l’option de renouvellement de 1 an (25 $) ou de 2 ans (40 $).

 

2.     Appuyez sur le bouton “Envoyer” pour envoyer votre demande complétée par voie électronique, puis choisissez l’option de paiement que vous souhaitez.  Voir ci-dessous les options disponibles.

 

3.     VOUS NE POUVEZ PAS SAUVEGARDER UN EXEMPLAIRE du formulaire rempli, car Adobe PDF Reader ne le permet pas. Toutefois, vous pouvez imprimer le formulaire rempli pour en conserver un exemplaire ou vous l’envoyer par courrier électronique si vous le soumettez par voie électronique

 

·        Si vous choisissez de compléter le formulaire par écrit, vous devrez:

 

1.     Lancez le formulaire et l’imprimer.

 

2.     Complétez le formulaire en utilisant le format BLOCK PRINT, sélectionnez l’option de renouvellement voulue soit 1 an (25 $) ou 2 ans (40 $), et envoyez l’application avec votre chèque tel qu’indiqué sur le formulaire.

 

OPTIONS DE PAIEMENT :

 

A.     Pour envoyer un Interac e-Transfer de l’onglet Banque de votre compte bancaire en ligne:

 

1.     Sélectionnez “Pay Bills and Transfer Funds”.

 

2.     Entrez le montant que vous souhaitez envoyer et sélectionnez de quel compte.  Dans le menu déroulant “À:”, sélectionnez “INTERAC e-Transfer”. Vous ne pouvez pas spécifier la date à laquelle vous souhaitez envoyer le transfert INTERAC e-Transfer.3.     On vous demandera de fournir l’information suivante:

o   Le nom (Doug Hickey) et l’adresse électronique (doughickey93@gmail.com)o   Une question de sécurité et une réponse que vous seul serez en mesure de répondre.  Il serait préférable de vous entendre avec le récipiendaire en avance sur la question.  4.     Un avis de courrier électronique ou de message texte sera automatiquement envoyé au destinataire avec des instructions sur la façon de récupérer les fonds.

 

B.     Vous pouvez envoyer votre chèque à:

 

Doug Hickey

PO Box 92

Carlsbad Springs ON K0A 1K0

 

Une fois que les nouvelles recrues auront soumis leur application, assurez-vous de m’envoyer un courriel m’informant du recrutement d’un nouveau membre.  De cette façon, je pourrai vous assigner un billet pour le tirage des prix mentionnés ci-dessus.

 

Si vous avez des questions, sentez-vous bien à l’aise de me joindre.

doughickey93@gmail.com

Merci.

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